maanantai 25. maaliskuuta 2013

faktoja faktoja...

Saatiin Maijun kanssa Heiniltä blogihaaste, niin päätin sen sitten heti väsätä, kun en vielä rinteeseen jaksa mennä. Oon siis lapissa tällä hetkellä :) mut joo pälinät stop ja asiaan ---->

Kerro 11 asiaa itsestäsi:



1. Rakastan laulamista ja muutenkin musiikki on se mun inspiraation lähde melkeimpä joka asiaan.


2. Mun aamu ei ala ollenkaan, tai oikeestaan tuntuu että päiväkin menee iha plörinäks jollen saa sitä kupillista aamu kahvia! 


3. Oon riippuvainen mun puhelimesta. Ilman sitä en mene edes vessaan. 


4. En pystyis elämään ilman mun pölhöi, mut ihanii ystävii <3 





5. LASKETTELU <3333333333


6. En ikinä pysy aikataulussa! 


7. Oon riippuvainen ihmisistä. Jos tykästyn johonkin ihmiseen, mun on pakko olla sen kanssa ja soitella ja niin edelleen ja sen takia tulee yleensä liiiiiiikaa väärinkäsityksiä. 


8. Ainakun olen jossain muualla yötä kuin kotona, unhdan jotain.


9. En inhoa koulua, se vain on hankalaa.


10. Ihmiset sanoo, että tykkään oudoista jutuista....


11. Rakastan merkki huppareita ja muutenkin merkki kamaa, jos sellaista löytyy ja halvalla, PAKKO OSTAA!








Vastaa haastajan 11 kysymykseen:

1. Mitä tekisit ihan ekana jos voittasit lotossa?
Menisin kaveri porukalla ryyppäämään... so bad :D
2. Lempiherkkusi?
Holiday mix karkkipussin täyte karkit :DD
3. Missä maissa olet käynyt?
Unkaris, Ruotsis, Viros, Espanjas, Saksas, Belgias, Kreikassa ja en muista ees enempää :D
4. Onko sinulla jokin sana tai lausahdus jota hoet huomaamattasi usein? Jos, niin mikä?
Vittu, jumalauta, saatana, pölhö yms xd
5. Mikä on lempibiisisi?
Ei ole :D
6. Mistä tulet iloiseksi?
Hyvästä seurasta ainakin :)
7. Mitä harrastat?
APUA, TAJUSIN ET EN HARRASTA MITÄÄÄÄN O::::::: omg mut siis alan käymään salilla Maijun ja Jeninan kans
8. Lempi vuodenaikasi?
Kesä :)
9. Mitä toivot tällä hetkellä?
Et pääsisin kotiin ja sit kesääää :)
10. Missä haluaisit olla juuri nyt?
Kullan vieres :) siis juu Maijun ja Jeninan kans ;)
11. Lempi blogisi?
En ala tähän eritteleeen niitä , luen tosi montaa blgia ja tykkään tosi monesta.

ja siis en nyt haasta ketään, Maiju voi sen tehdä halutessaan :D

-Marianna

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti